Koty i kotki - nauka korzystania z kuwety

Ja akurat nie miałam tego problemu, bo moja kotka była już wyszkolona i wiedziała gdzie się załatwiać. Co więcej, nawet sama „zażądała” umieszczenia kuwety w łazience.
Na samym początku kuweta stała w moim i siostry pokoju. Było tak dlatego, że kotek przybył do naszego domu mocno niespodziewanie i starałyśmy się, by nie wchodził zbytnio rodzicom w drogę :) Nie to, żeby nie lubili kotów. Wręcz przeciwnie. Ale obawiali się takiego uwiązania i tego, że cała opieka spadnie na nich. No i wiadomo – zadecydowałyśmy bez ich wiedzy, więc musieli okazać swoje niezadowolenie ;) (...) Po tygodniu Frytka była już pupilkiem wszystkich :)

Ale wróćmy do tematu – jak sprawić by nasz kot załatwiał swoje potrzeby do kuwety? Znalazłam bardzo dobrą wypowiedź na jednym z for i po prostu odsyłam Was do niej. Wystarczy kliknąć w tytuł: Jak nauczyć kota korzystania z kuwety ?