Gdzie koty śpią ?

Otóż koty śpią wszędzie, a dokładniej - tam, gdzie mają właśnie ochotę się zdrzemnąć :) I nie ma na to rady. Możecie kupić kotu 1000 posłań różnego kształtu i koloru (pełno takich w sklepach zoologicznych wśród akcesoriów dla kotów), ułożyć kocyki, wycieraczki, czy na czym jeszcze chcecie kotka położyć, on i tak zaśnie w miejscu, które jemu się najlepiej spodoba. Najczęściej nie tam gdzie wy byście chcieli :)

Moja kotka na przykład przez swoje 10 lat (bo tyle właśnie ma) zdążyła upatrzyć sobie mnóstwo ulubionych miejsc noclegowych. Na początku, kiedy była bardzo malutka spała z nami w łóżkach, mi na głowie, a mojej siostrze przy brzuchu. Potem przeniosła się w nogi - w ciągu nocy zaliczała wszystkich domowników, nigdy nie było wiadomo, o której godzinie przyjdzie spać właśnie do ciebie :) Następnie upatrzyła sobie stary sweter mojej mamy oraz miejsce.. o zgrozo! na stole!! I miauczała dopóki nie ułożono jej sweterka na stole. Potem szła na nim sobie spać. Teraz ma całe swoje łóżko w swoim pokoju i tam sobie śpi. Jak widzicie koty potrafią być zmienne i wymagające.

Z ciekawostek – kotka mojej siostry uwielbia zasypiać w.. kuwecie mojej kotki. Ot, po prostu żwirek jej odpowiada :)